Marloes in Kameroen

Ready to go!

Hoi allemaal, welkom op mijn reisblog!

Het is bijna zo ver; morgen ga ik naar Brussel. Daar vlieg ik om 19:10 en dan kom ik de volgende dag om 13.30 aan in Douala, Kameroen. Ik ga daar heen vanwege mijn bachelor opdracht. Voor de organisatie Give Milk Stop Aids (meer informatie kun je vinden als je naar givemilk.org gaat) ga ik een kwalitatief onderzoek doen naar de perceptie van zwangere vrouwen op HIV. Dit onderzoek zal ik op twee plaatsen uitvoeren; op het platteland in Banga en in een van de grootste steden van Kameroen: Douala. (Veel succes op google maps!)

Super leuk dat je met me mee reist. Op deze blog zal ik namelijk regelmatig een update geven van wat ik allemaal mee maak, waar ik ben en ik zal ook foto's online zetten, zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten. Als je nog niet in de mailinglist staat; onderaan deze pagina kun je je e-mail adres achterlaten. Dan krijg je elke keer bericht als ik een nieuwe blog online zet.

Veel liefs uit (nu nog) Nederland en ik hoop weer wat van jullie te horen in Kameroen.

Reacties

Reacties

Jasper Zimmerman

Go Go Go! Fijne vlucht :)

Pauline

Goede reis! Laat je me weten dat je veilig bent aangekomen? En je telefoonnummer daar? Groetjes

Elise

Goed synoniem voor Overwinteren ;)

Hele goeie vlucht, en succes met het missen van de Mr.!

Liefs!
Elise

Irene S

Heel veel plezier en succes daar! Maak er een mooie tijd van en niet vergeten leuke stukjes te plaatsen he?

Liefs!
Irene

Wendie

Heel veel succes en plezier!

Nanda

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest: heel veel plezier en succes, ook met de vlucht. Heb zin om al je verhalen te lezen en ze te vergelijken met die van mevrouw Botjes ;-)
Xx

Nanda

P.S. hoe lang blijf je weg eigenlijk??

Anneke

woooeh spannend! Goeie reis :)

Mo

Heel veel plezier Marloes! Goede reis en geniet vooral!

Freek

goeie reis en veel plezier!!

Annet

Hey Marloesje!

Spannend, nog maar 1 nachtje slapen :) Hele goede reis en succes met je überhippe zaklamp :p

Liefs, Annet

Maaike

M'loesje, goede reis en heel veel succes en plezier daar! Ik kijk nu al uit naar je eerste verhaal. :)

x

Jenneke

Hej marloes,

Op dit moment dat ik dit typ zit je in Brussel te wachten op je vlucht... Spannend wat je allemaal te wachten staan...
Ik wens je een hele goede reis en heel veel plezier en succes met alles wat je daar gaat meemaken. Geniet er vooral heel erg van en doe alles wat mogelijk is!
Ben benieuwd naar je foto's en verhalen!

tanny

't Is bijna 4 uur, vrijdagmiddag.
Ik denk aan je. Ben je al geland? Goeie reis gehad?
Wat zul je gaar zijn.
Sterkte bij het acclimatiseren en het missen van Matthijs en van ons.

Dikke knuffel.

Evert

Marloes, waarschijnlijk ben je nu net intussen aangekomen. Veel plezier toegewenst en zet 'm op!!!

Matthijs

Hee schat!

Ik verwacht dat je nog te gaar bent om internet te vinden, maar ik hoop dat alles goed is daar :) hopelijk horen we snel wat van je!

kusjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!